Ψηφιακό σχολείο

Ψηφιακό σχολείο
κλικ στην εικόνα

Πρόγραμμα

Πρόγραμμα
κάντε κλικ στην εικόνα για καθήκοντα

Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

Όνειρα σε άλλη γλώσσα

http://www.edutv.gr/deyterobathmia/ksenoi-stin-idia-poli

Ò«Παιδιά σαν όλα τα άλλα ή όχι;» Πιστεύεις ότι διαφοροποιούνται από εσένα ή από τους συμμαθητές σου;

ÒΠοιοι λόγοι τους έφεραν εδώ; «Ξένοι άνθρωποι», «ξένη χώρα», «ξένες συνήθειες», «ξένη γλώσσα»: Πώς ορίζεται η έννοια του ξένου;
ÒΠοιες δυσκολίες δηλώνουν ότι αντιμετώπισαν; Ποια εμπόδια;
ÒΤα παιδιά φοιτούν στο διαπολιτισμικό σχολείο του Ελληνικού. Μπες στην ιστοσελίδα στου σχολείου, αν χρειάζεσαι περισσότερες πληροφορίες. Πώς ορίζεται η διαπολιτισμική εκπαίδευση από τον αφηγητή της ταινίας; (Π.χ. τι σημαίνει συνθήκες γλωσσικής κοινωνικής πολιτιστικής ανταλλαγής;)
Ò «Για μένα η γέφυρά μου είναι το σχολείο»: τι δηλώνει μέσα από αυτό ο μαθητής

Αποστολή: Αναρτήστε την ταινία στην ιστοσελίδα του σχολείου. Γράψτε ένα σύντομο κείμενο παρουσίασής της, ώστε να ενημερώνετε τους επισκέπτες για το περιεχόμενό της και δώστε έναν δικό σας τίτλο

Ò1΄εως 12΄:30΄΄: Πρόκειται για ένα σχολείο της Κύπρου:
§Ποια κίνητρα οδήγησαν τα παιδιά και τις οικογένειές τους να μεταναστεύσουν στην Κύπρο; Ποια όνειρα έχουν για το μέλλον τους και με ποιες προσδοκίες ήρθαν;
§Ποιες δυσκολίες αντιμετώπισαν από την αρχή, πώς τους αντιμετωπίζουν οι «Κυπραίοι
§Πώς αισθάνονται οι ίδιοι, ποια «εθνικότητα»/καταγωγή δηλώνουν; Από τι πιστεύεις ότι εξαρτάται αυτό;
§Σε ποια γλώσσα ονειρεύεται ο μικρός; Γιατί;
Ò18: 29΄: Ο μικρός προσπαθεί να προσδιορίσει την έννοια της ταυτότητας, μάλιστα χρησιμοποιεί τις εκφράσεις «Διαλέγω /δε διαλέγω»: γιατί θέτει τόσο έντονα το θέμα της επιλογής; Πως την ορίζει τελικά;
 56΄: «είμαι ο εαυτός μου … είναι πολύ δύσκολο»
§Ο μαθητής μιλά για την ταυτότητά του, δηλαδή για το ποιος πραγματικά θέλει να είναι. Ποια άποψη έχει για την ταυτότητα των ανθρώπων;
Πιστεύεις ότι διαφοροποιούνται από εσένα ή από τους συμμαθητές σου; Ίσως ο καθένας από εμάς μπορεί να γίνει ο Άλλος, τι λέτε