Ψηφιακό σχολείο

Ψηφιακό σχολείο
κλικ στην εικόνα

Πρόγραμμα

Πρόγραμμα
κάντε κλικ στην εικόνα για καθήκοντα

Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

διαδικτυακός εκφοβισμός 18-03-2015

Από την ομιλία της κ.Κούφα στο σχολείο μας  είναι οι παρακάτω συμβουλές:
Οι  εντολές για ασφαλές internet
α) Δεν αποκαλύπτω ποτέ προσωπικές λεπτομέρειες στο διαδίκτυο.
β)Ενημερώνω τον γονέα μου για κάτι που με ενοχλεί ,μου φαίνεται ύποπτο ή πολύ καλό για να είναι αληθινό.
γ)Αντιμετωπίζω τους άλλους χρήστες του Διαδικτύου με τον ίδιο τρόπο που θα ήθελα να μου συμπεριφέρονται και αυτοί.
δ)Μπορώ να διασκεδάσω στον εικονικό κόσμο αλλά να αναγνωρίζω ότι διαφέρει από τον πραγματικό.
ε)Διασταυρώνω πάντα το υλικό που βρίσκω στο διαδίκτυο
στ)Κάνω διαλείμματα όταν είμαι στο διαδίκτυο για να ξεκουράζονται τα μάτια μου.
ζ)Δεν ενδιαφέρομαι για υλικό που απευθύνεται σε ενηλίκους.
η)Δεν κατεβάζω ταινίες ή τραγούδια αν δεν είμαι σίγουρος/η για την αξιοπιστία των ιστοσελίδων.
θ)Δεν προωθώ email που έλαβα ως ανεπιθύμητη αλληλογραφία(spam)
ι)Προστατεύω τους κωδικούς μου και δεν τους δίνω σε κανένα,ακόμα και στους καλύτερους μου φίλους.