Ψηφιακό σχολείο

Ψηφιακό σχολείο
κλικ στην εικόνα

Πρόγραμμα

Πρόγραμμα
κάντε κλικ στην εικόνα για καθήκοντα

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2023

Τίμιος Σταυρός-Θρησκευτικά

Αγαπά ο Θεός τον κλέφτη,αγαπά και τον νοικοκύρη.
Άλλαξε τροπάρι..
Αν άκουγε ο Θεός τα κοράκια,δεν θα΄φηνε ζώο ζωντανό
Από το στόμα σου και στου Θεού τ' αυτί.
Δεν έχει ούτε ιερό ,ούτε όσιο.


 

ΣΤΙΧΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΟΙ ΧΑΡΕΣ (ΨΑΛΜΟΣ 23) – 1973      

Όλου του κόσμου οι χαρές, δικές μου Κύριέ μου.
Είσαι ο ποιμένας ο καλός, που για όλους μας φροντίζεις.
Και σε λιβάδι μ’ έβαλες με δροσερά ποτάμια,
νερό να πίνει η ψυχή δροσιά και φως κι αγάπη.

Όλου του κόσμου οι χαρές, δικές μου Κύριέ μου.
Την κουρασμένη μου καρδιά, οδήγησε στο φως Σου.
Κι αν στο σκοτάδι θα βρεθώ, σε κάμπους και χαράδρες,
πάλι Εσύ θα μ’ οδηγείς σαν τον καλό ποιμένα.

Όλου του κόσμου οι χαρές, δικές μου Κύριέ μου.

Όλου του κόσμου οι χαρές

Βατικανό

Καπέλα Σιστίνα