Ψηφιακό σχολείο

Ψηφιακό σχολείο
κλικ στην εικόνα

Πρόγραμμα

Πρόγραμμα
κάντε κλικ στην εικόνα για καθήκοντα

Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2021

Πρόσφυγες και μετανάστες

 Την Πέμπτη 18-11-2021 έγινε ενημέρωση στο Ε1 από την κ.Λούστα Χριστίνα ,για τους πρόσφυγες και τους μετανάστες.

Εξήγησε την Σύμβαση της Γενεύης που έγινε το 1951 ,μετά από τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο.Είναι ένας διεθνής νόμος που ισχύει σχεδόν σε όλες τις χώρες του κόσμου.(με ελάχιστες εξαιρέσεις)

Οι άνθρωποι γίνονται πρόσφυγες για τους παρακάτω λόγους:

1.Φυλή-εθνικότητα

2.Θρησκεία

3.Πολιτική πεποίθηση

4.Κοινωνική ομάδα και 

5.Πόλεμος

Όταν έρχονται πρόσφυγες στη χώρα περνούν από συνέντευξη ένας ένας και αναφέρουν τον λόγο που ζητούν άσυλο.Οι πρόσφυγες σύμφωνα με τα στοιχεία της Ύπατης Αρμοστείας και του Υπουργείου Μεταναστευτικής πολιτικής είναι γύρω στους 43.000 (όσος ο πληθυσμός της Βέροιας).Για τους πρόσφυγες απαγορεύεται να γίνεται επαναπροώθηση.

Μας μίλησε για τα παιδιά που είναι ασυνόδευτα.

Σήμερα 8,4 εκ. παιδιά έχουν φύγει από τη Συρία και 6,1 εκ. χρειάζονται εκπαίδευση.

Για τους μετανάστες   δεν ισχύει η Σύμβαση της Γενεύης αλλά ισχύει ο νόμος του κάθε κράτους Μετανάστες υπάρχουν για λόγους σπουδών ,για συναισθηματικούς λόγους ,άθλιες συνθήκες, οικονομικοί λόγοι .





Οι απόψεις των παιδιών:

Γιάννης

Μου άρεσε πολύ το παιχνίδι που κάναμε επειδή μας έλεγε με έναν τρόπο ότι μερικά παιδιά έχουν άνεση στα πάντα ενώ άλλα ζούν με δυσκολίες. Στο Δεν μου άρεσε, μου άρεσαν όλα.

Κωνσταντίνος Π.

 Δεν μου άρεσε όταν το παιδί αποχαιρέτησε τη γάτα.

Μαριαλένα

Στα δύο μαθήματα μου άρεσε που μιλήσαμε για ένα σημαντικό θέμα τους πρόσφυγες και τους μετανάστες, που είδαμε την διαφορά αυτών των λέξεων , που κάναμε και ένα παιχνίδι για να τα καταλάβουμε καλύτερα .Επιπλέον μου άρεσε που είδαμε και βιντεάκια , συζητήσαμε για το άσυλο που πρέπει να τους δίνουν όλες οι χώρες.


Δέσποινα

Αυτό που δεν μου άρεσε είναι ότι οι πρόσφυγες αναγκάζονται να φύγουν από την χώρα τους, γιατί έχουν πόλεμο και θα τους σκοτώσουν. Ακόμη, πολλά παιδιά φεύγουν από την χώρα τους μόνα, χωρίς τους γονείς τους. 

Χριστίνα

Από το μάθημα για τους πρόσφυγες και τους μετανάστες μου άρεσαν τα βίντεο που είδαμε, το παιχνίδι που παίξαμε και που μας μίλησε για τις δυσκολίες που περνάνε οι άνθρωποι αυτοί.