Ψηφιακό σχολείο

Ψηφιακό σχολείο
κλικ στην εικόνα

Πρόγραμμα

Πρόγραμμα
κάντε κλικ στην εικόνα για καθήκοντα

Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2020

Γλώσσα -Γραπτός λόγος

 





Αξιολόγηση αφήγησης

Ερώτηση

Όχι

Έτσι και έτσι

Μπράβο μου!!

Έφτιαξες τουλάχιστον πέντε παραγράφους;

 

 

 

Έγραψες τι βλέπουν  οι ήρωες από το παράθυρό σου;

 

 

 

Έγραψες τι έκαναν οι ήρωες όταν παρουσιάστηκε το πρόβλημα;

 

 

 

Χρησιμοποίησες επίθετα;

 

 

 

Έβαλες συναισθήματα στους ήρωες;

 

 

 

Έκανες πρόταση με το σαν;

 

 

 

Έκανες προτάσεις με το που;

 

 

 

Χρησιμοποίησες διάλογο;

 

 

 

Έκανες εικονογράφηση για την ιστορία  σου;

 

 

 

Η αφήγηση σου θα πετύχει το σκοπό της,δηλαδή όταν θα το διαβάσει κάποιος θα το καταλάβει και θα ευχαριστηθεί;

 

 

 

 Θεματική πρόταση :1η παράγραφος πού ,πότε,ποιοι

                                                                      Χρόνος και τόπος

Λεπτομέρειες :          2η παράγραφος Ήρωες και το πρόβλημα που υπάρχει

                                       3η παράγραφος  Η εξέλιξη της ιστορίας

                                                                    Τα συναισθήματα των ηρώων

 

 Κατακλείδα                 4η παράγραφος :

 

 Πώς επιχειρηματολογώ

1.Αρχικά λέω τη γνώμη μου.Χρησιμοποιώ φράσεις όπως:Νομίζω ότι..,η γνώμη μου είναι ότι..,πιστέυω ότι..,θεωρώ ότι…

2.Παροσουσιάζω τα επιχειρήματά μου. Χρησιμοποιώ εκφράσεις όπως : είναι ευχάριστο να.. ,είναι δυσάρεστο να..,δε συμφωνείτε ότι..,είναι κρίμα να…Αλλά και αιτιολογικούς συνδέσμους: γιατί ,επειδή,διότι .

3.Καταλήγω  σε ένα συμπέρασμα.Χρησιμοποιώ  φράσεις όπως :άρα ,επομένως,γι’αυτό,για το λόγο αυτό..

Αξιολόγηση για δημοσιογραφικό άρθρο

1.Επιλέγω το άρθρο: Φροντίζω να είναι ενδιαφέρον για να εντυπωσιάσω και να τραβήξω την προσοχή του αναγνώστη.

2.Γράφω τον τίτλο: Φροντίζω να είναι σύντομος ,ελκυστικός με μεγάλα  παχιά γράμματα,να τραβάει το μάτι και το ενδιαφέρον του αναγνώστη.

3.Υπότιτλος:Φροντίζω να γράψω σε 2-3 γραμμές τα πιο σημαντικά,εκείνα που θαπείσουν τον αναγνώστη ότι το άρθρο μου ενδιαφέρει και ότι πρέπει να το διαβάσει ολόκληρο.Δύο καλοί τρόποι είναι μία ερωτηματική ή θαυμαστική πρόταση.

4.Λεπτομέρειες :Αναφέρουμε όλες τις πληροφορίες που αφορούν τις λεπρομέρειες.Αναφέρω το χρόνο ,τον τόπο,τα πρόσωπα,τα γεγονότα(πώς ,τους  λόγους,τις αιτίες ,τις λεπτομέρειες.Δεν ξεχνώ να χωρίζω παραγράφους κάθε φορά που αλλάζω νόημα.

5.Σχόλια δημοσιογράφου:Στην τελευταία παράγραφο και αφού τα έχω αναφέρει όλα για το θέμα μου,εκφράζω μία άποψη,μία σκέψη ,έναν προβληματισμό ή απλά τη γνώμη μου σχετικά με το θέμα αυτό .

6.Συνβοδεύω με εικόνα από κάτω με ανάλογες εικόνες

7.Υπογραφή δημοσιογράφου

8.Βελτιώνω το άρθρο μου :Το διαβάζω και σιγουρεύομαι ότι έχω γράψει όλες τις πληροροφορίες.Αν χρειαστεί αλλάζω τον τίτλο μου .Διορθώνω τα λάθη μου.



Πηγή: https://www.voria.gr/article/sta-lagina-eftase-to-fliofago-entomo--katangelies-gia-kathisterisis