Στην αρχή της επίσκεψης,δεν είχαμε το λεωφορείο στην ώρα του.Στο βιντεάκι που ακολουθεί ,υπάρχουν αποσπάσματα από την ενημέρωση και το παιχνίδι στο Τελλόγλειο και πολύ λίγες λήψεις από τον Κρατήρα του Δερβενίου και τον χώρο του προγράμματος,στο Αρχαιολογικό Μουσείο.Από το Αρχαιολογικό ,φυσικά ,ήταν αδύνατη η λήψη ,αφού το πρόγραμμα γινόταν από τη δασκάλα.Τα παιδιά, μου είπαν ότι έχουν πάει στο Αρχαιολογικό Μουσείο. Σίγουρα θα κατάλαβαν ότι σ'αυτό το μουσείο θα πάνε πολλές φορές,αφού αποτελεί το καταλληλότερο μέρος για να κάνεις ιστορία και να να μαθαίνεις σε ένα άλλο χώρο,όχι απαραίτητα στο σχολείο.
Όλα ξεκίνησαν από τη φύση.Η Μασούρα ,που γεννήθηκε το 1936,ακολουθώντας τις οδηγίες του δασκάλου της ,χρησιμοποίησε υλικά από τη φύση.στο έργο αυτό προσπάθησε να δείξει την επιρροή του χρόνου,τη φθορά σε όλα τα υλικά ,όπως και στους ανθρώπους.
Ετοιμαζόμαστε να χωριστούμε σε ομάδες.Είναι δύσκολο να αλλάξουν ομάδα τα παιδιά.Χωρίς να ξέρουν τι θα ακούσουν και ενδεχομένως τι θα πάρουν από τους άλλους έκαναν πάλι τις ίδιες ομάδες, με τα ίδια παιδιά.
Αυτά που ακολουθούν είναι τα αποτέλεσμα ομαδικής δουλειάς .Με υφάσματα που ήταν ήδη κομμένα ,τα παιδιά έκαναν τους δικούς τους πίνακες .