Ψηφιακό σχολείο

Ψηφιακό σχολείο
κλικ στην εικόνα

Παπασυμεών Ελισσάβετ δασκάλα στο ΣΤ2

Παπασυμεών Ελισσάβετ δασκάλα στο ΣΤ2
κάντε κλικ στην εικόνα για καθήκοντα

Παρασκευή 27 Απριλίου 2018

Τετάρτη 25 Απριλίου 2018

Πλανητάριο στην αυλή του σχολείου


Για την άσκηση ιστορίας

Η ανάκτηση της Πόλης όμως δεν έλυσε τα προβλήματα που υπήρχαν ούτε τα νέα που είχαν δημιουργηθεί. Η Κωνσταντινούπολη έμεινε χωρίς συμμάχους και οι εχθροί τώρα ήταν πολλοί. Στην Ανατολή παραμόνευαν νέα και πιο επικίνδυνα τουρκικά φύλα, στο Βορρά απειλούσαν οι Σέρβοι και οι Βούλγαροι, στη Δύση οι Φράγκοι και οι Βενετοί. Όλα φανέρωναν ότι η αυτοκρατορία εξέπεμπε τις τελευταίες αναλαμπές της, λίγο πριν την τελική της πτώση. Xάρτης

Τρίτη 17 Απριλίου 2018

βόρειο σέλας




Το φαινόμενο αυτό είναι από τα ωραιότερα που προσφέρει η Φύση σε ποικιλία χρωμάτων και σχεδίων, με αιφνίδιες εμφανίσεις και με γρήγορες σχετικά μεταμορφώσεις. Η εμφάνιση του Σέλαος, αν και πολύ σπάνια για παραμεσόγειες χώρες, κίνησε το ενδιαφέρον των ανθρώπων από την αρχαιότητα και ήταν γνωστό στους αρχαίους Έλληνες. Πρώτος επιστημονικά παρατηρητής του φαινομένου φέρεται ο Αριστοτέλης .
 Τέτοια φαινόμενα, τα οποία γενικά ονομάζονται aurorae, δημιουργούνται από τη σύγκρουση φορτισμένων σωματιδίων, κυρίως ηλεκτρονίων αλλά και πρωτονίων, προερχόμενα από το διάστημα που παγιδεύονται στο μαγνητικό πεδίο της Γης.
Με την εξέλιξη όμως των επιστημών , αποδείχθηκε και πειραματικά  ότι η  γενεσιουργός αιτία καθίσταται ο βομβαρδισμός των υψηλών ατμοσφαιρικών στρωμάτων από ηλεκτρόνια που προέρχονται από τη συνεχή ροή φορτισμένων σωματίων από τον Ήλιο, που ονομάζεται ηλιακός άνεμος. Η πλειονότητα των φορτισμένων αυτών σωματίων, που είναι κυρίως πυρήνες υδρογόνου και ηλεκτρόνια, εκτρέπονται από το μαγνητικό πεδίο της Γης. 
Ωστόσο σημαντικό μέρος τους εισχωρεί στη γήινη μαγνητόσφαιρα, όπου επιταχύνεται σε μεγάλες ενέργειες από ηλεκτρομαγνητικά πεδία κατά τη διάρκεια μαγνητικών καταιγίδων.

Δευτέρα 16 Απριλίου 2018



Ιστορικός περίπατος Θεσ/νικης



Επταπύργιο-επιγραφή για την παράδοση της Θεσ/νικης στους Οθωμανούς.Η γραφή σε αραβική γλώσσα.

Ροτόντα-Αποτελεί μοναδικό μνημείο.Μέρος του Γαλεριανού συγκροτήματος,που είδαμε μετά την Δημητρίου Γούναρη.Απαραίτητη στάση στη Καμάρα.


Αχειροποίητος

Δώδεκα Απόστολοι







Δώδεκα Απόστολοι

λίμνες

Τρίτη 27 Μαρτίου 2018

Γλωσσάρι...

• Τα άτομα είναι μικροσκοπικά σωματίδια από τα οποία αποτελούνται τα σώματα.
• Τα άτομα αποτελούνται από τον πυρήνα και τα ηλεκτρόνια , που κινούνται γύρω από τον πυρήνα. Ο πυρήνας αποτελείται από πρωτόνια και νετρόνια.
• Αγωγοί ονομάζονται τα υλικά μέσα από τα οποία είναι δυνατή η ροή του ηλεκτρικού ρεύματος.
• Μονωτές ονομάζονται τα υλικά μέσα από τα οποία δεν είναι δυνατή η ροή του ηλεκτρικού ρεύματος.
• Ηλεκτρικό ρεύμα ονομάζουμε την κίνηση των ελεύθερων ηλεκτρονίων των αγωγών.
• Η ηλεκτρική πηγή αναγκάζει τα ελεύθερα ηλεκτρόνια να κινηθούν προκαλώντας το ηλεκτρικό ρεύμα.
• Διακόπτης ονομάζεται το στοιχείο ενός ηλεκτρικού κυκλώματος, με το οποίο μπορούμε να διακόπτουμε τη ροή του ηλεκτρικού ρεύματος..
• Οι ασφάλειες μας προστατεύουν από τα βραχυκυκλώματα.
Με μια ματιά...

• Όταν τρίβουμε δύο σώματα, μεταφέρονται ηλεκτρόνια από το ένα σώμα στο άλλο. Τα σώματα τότε φορτίζονται ηλεκτρικά. Όταν δύο σώματα είναι φορτισμένα όμοια, απωθούνται, ενώ όταν είναι φορτισμένα διαφορετικά, έλκονται.
• Σε κάποια υλικά, ορισμένα ηλεκτρόνια που ονομάζονται ελεύθερα ηλεκτρόνια, μπορούν να κινηθούν από το ένα άτομο στο άλλο. Στο κλειστό ηλεκτρικό κύκλωμα η πηγή αναγκάζει τα ελεύθερα ηλεκτρόνια στα υλικά αυτά να κινηθούν.
• Για να ανάψει ένα λαμπάκι, πρέπει να ενώσουμε τις επαφές του με τους πόλους μιας μπαταρίας. Έχουμε τότε ένα κλειστό ηλεκτρικό κύκλωμα.
• Για να διακόψουμε εύκολα και για όσο χρονικό διάστημα θέλουμε τη ροή του ρεύματος σε ένα κύκλωμα, χρησιμοποιούμε τους διακόπτες.
• Αν το σώμα μας αποτελέσει μέρος ενός κυκλώματος, υπάρχει σοβαρός κίνδυνος ηλεκτροπληξίας.
• Οι ηλεκτρικές συσκευές κάνουν τη ζωή μας πιο εύκολη. Κάποιες από αυτές λειτουργούν με ενέργεια από μπαταρίες, οι περισσότερες όμως λειτουργούν με ενέργεια από το δίκτυο της ΔΕΗ.
Εικόνα επανάληψη http://anoixtosxoleio.weebly.com/etalambdaepsilonkappataurhoiotasigmamuomicronsigma.html#.WroFYtSuzHZ

Τετάρτη 21 Μαρτίου 2018

Πειράματα ηλεκτρισμού στην αυλή του σχολείου -Ε2


  Αφίσα από Σοφία και Χριστίνα
Αφίσα από Σάκη και Γιάννη Ζ.

αφίσα από τον Κοσμά(παράτολμα πειράματα)


Από Γιάννη Κ.-Άγγελο-Κοσμά και Θανάση:Φωτεινός Παντογνώστης(πολ/σμός)

Από Σίσσυ και Εύα:έναστρος ουρανός(κύκλωμα και μπαταρία)

 Από Θέμη και Σάββα.Διασταύρωση σε θαλάσσια περιοχή.

Από τον Κων/νο.κύκλωμα με διακόπτη από παλιό λαμπατέρ και λαμπάκι.

Από Ραφαήλ,Ελένη,Παύλος :Το σπιτάκι από οδοντογλυφίδες με κύκλωμα .

  Από τη Λίνα:Φωτεινός Παντογνώστης
 από την Χριστίνα :Φωτεινός Παντογνώστης αλλά και κατασκευή με  παράτολμα πειράματα .Συγκεκριμένα με τον Φραγκλίνο και το πείραμα που έκανε με τον κεραυνό.

 
 H φωτογραφία με το κύκλωμα με διακόπτη ,λαμπάκι και μπαταρία που έκαναν ο Άρης και η Σοφία.

 Η δουλειά από τον Γιώργο και τον Θοδωρή.Το αστέρι φαίνεται έντονα ΄,όταν ανάβει το λαμπάκι στο κύκλωμα.Έβαλαν και χαρτί χρώμα κόκκινο.

Η Αναστασία έκανε φωτεινό παντογνώστη

Φωτεινός παντογνώστης και από τον Σίμων με ερώτηση ιστορίας και φυσική.

Από τον Γιάννη Ζ. φωτεινός παντογνώστης με ερωτήσεις μαθηματικών.
.



Τρίτη 20 Μαρτίου 2018

άσκηση γλώσσας -επιρρήματα



Τα επιρρήματα είναι άκλιτες λέξεις που συνοδεύουν τα ρήματα ή τα επίθετα και φανερώνουν τόπο, χρόνο, τρόπο, ποσό, κ.ά. Τα επιρρήματα είναι τα εξής:
  • Χρονικά: δηλώνουν το χρόνο που γίνεται κάτι. Απαντούν στην ερώτηση «πότε;». Είναι τα: σήμερα, τώρα, πέρυσι, έπειτα, κάποτε, …
  • Τοπικά: δηλώνουν τον τόπο που έγινε κάτι. Απαντούν στην ερώτηση «πού;». Είναι τα: εδώ, εκεί, μέσα, έξω, βόρεια, κοντά, απέναντι, …
  • Τροπικά: δηλώνουν τον τρόπο που έγινε κάτι. Απαντούν στην ερώτηση «πώς;». Είναι τα: έτσι, μαζί, σιγά, άσχημα, αλλιώς, ξαφνικά, …
  • Ποσοτικά: δηλώνουν ποσότητα. Απαντούν στην ερώτηση «πόσο;». Είναι τα: λίγο, πολύ, τόσο, κάμποσο, περισσότερο, …
  • Βεβαιωτικά: δηλώνουν βεβαιότητα. Είναι τα εξής: ναι, μάλιστα, βέβαια, …
  • Διστακτικά: δηλώνουν δισταγμό. Είναι τα εξής: ίσως, τάχα, δήθεν, πιθανόν, …
  • Αρνητικά: Δηλώνουν άρνηση. Είναι τα εξής: όχι, δεν, μην


Παρασκευή 16 Μαρτίου 2018

αποτελέσματα ταινιών



15-3-2018

 
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Η επιτροπή αξιολόγησης είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει τις σχολικές μονάδες και τις ταινίες που διακρίθηκαν στο πλαίσιο του φετινού  8ου διαγωνισμού. Οι ταινίες δεν ανακοινώνονται με σειρά κατάταξης, καθώς αυτή θα ανακοινωθεί στην εκδήλωση βράβευσης στις 25 Απριλίου στην Αθήνα. Οι μαθητικές δημιουργίες αφορούν στις κατηγορίες:
-Ταινίες (μυθοπλασία, τεκμηρίωση, animation, «Νοιάζομαι και Δρω»), φέτος υποβλήθηκαν 228 ταινίες
-Κινηματογραφικές αφίσες, υποβλήθηκαν 69 αφίσες
-Πρωτότυπη μουσική σύνθεση, φέτος υποβλήθηκαν 33 μουσικές συμμετοχές

Κατηγορία: Ταινίες (μυθοπλασίας, τεκμηρίωσης, animation)

ΓΙΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (χωρίς σειρά κατάταξης, τυχαία σειρά)
v  «Χελιδόνια» (Γενικό Λύκειο Κυθήρων)
v  «Block 15» (7ο ΓΕΛ Νέας Σμύρνης)
v  «Αμέτοχο Θρανίο» (4ο  Γενικό Λύκειο Αλίμου)
v  «Το σχολείο για μας είναι η χαρά μας» (Γυμνάσιο Νέας Αλικαρνασσού Ηρακλείου)
v  «Μία έκρηξη» (Εκπαιδευτήρια Μαντουλίδη / Λύκειο )
v  «Τοίχος» (2ο  Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης)
v  «Ειρήνη» (60ο  Γυμνάσιο Αθηνών)



ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (χωρίς σειρά κατάταξης, τυχαία σειρά)
v  «Τα προσκόλια του χωρκού» (Ειδικό Σχολείο «Θεοσκέπαστη» Πάφου)
v  «Κίσσαμος, η πόλη της καρδιάς μας» (3ο Νηπιαγωγείο Κισάμου Χανίων)
v  «Μέσα από τα μάτια μου» (ΖΑΝΝΕΙΟ Εκπαιδευτήριο / Δημοτικό)
v  «Billy, Bella and the Bullies» (Δημοτικό Σχολείο Γενναδίου Ρόδου)
v  «Κοινοί Αγώνες Ελλαδιτών Κυπρίων» (3ο  Δημοτικό Σχολείο Παλλήνης)
v  «Nour, σημαίνει φως» ( 1ο Δημοτικό Σχολείο Καλλιθέας & 6ο ΕΠΑΛ Πειραιά / ΣΥΜΠΡΑΞΗ)
v  «Όταν τους άλλους βοηθάς» (5ο Νηπιαγωγείο Ευόσμου Θεσσαλονίκης)
v  «Barbershop» (Α’ Δημοτικό Σχολείο Τσερίου)


ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ
11ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας, «Σπονδή στη φιλία»
Δημοτικό Σχολείο Λαγυνών Θεσσαλονίκης, «Ανακύκλωση»
Δημοτικό Σχολείο Φηρών Θήρας, «Κάθε μου μέρα»
4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού & Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Εγκεφαλικής Παράλυσης, «Μια πόρτα ανοιχτή»
Δημοτικό Σχολείο Ποσειδωνίας Σύρου, «Ξέδετα κορδόνια»
40ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης, μουσική για την ταινία τεκμηρίωσης «Ιωαννίδειος Αστική Σχολή Θεσσαλονίκης-Ένα Ταξίδι στον Χρόνο»
Δημοτικό Σχολείο Ουρσουλίνων, μουσική για την ταινία «Από τον ήλιο στο φεγγάρι»

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ
2ο Πειραματικό ΓΕΛ Αθηνών, «Βικτώρια», αυτοσχεδιασμός στο ούτι
3ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου, «Όταν είσαι δότης, γίνεσαι ιππότης»
5ο Γυμνάσιο Χανίων, «Μια ευχή», Νέτα Βελημβασάκη
2ο Γυμνάσιο Πυλαίας, «Mystery»
2ο ΓΕΛ Μοσχάτου, για το μουσικό αρχείο «MOV1 FINAL»